November 24, 2015
Dear parents and guardians of MPS students,
The current events that have dominated the news for the past couple of weeks present a unique challenge for teachers, parents and guardians. From the terrorist attacks in Paris, to the shooting in Minneapolis that is prompting protests and a federal investigation, it is difficult to comprehend these occurrences at any age. But we know understanding and coping with such events is especially difficult for children. For the youngest of our students, feelings may include fear and sadness. For our more mature students, it can raise questions about civic responsibility and social justice.
Our classroom professionals have been paying special attention to guiding students through the turmoil of these times. Important discussions regarding these current events are developing organically across the district. There have been facilitated talks during lunch periods. Educators are using these events as teachable moments in classrooms.
We have experienced two protests in our schools. In both cases, students were offered space in the school to conduct peaceful and thoughtful articulation of their thoughts and feelings. Some students chose to leave school grounds. As you know, past a certain age we cannot force these young people to remain in the building. Principals and teachers have worked to protect the right to free speech, while doing everything possible to keep students in a safe place to express themselves.
Our crisis teams have been on alert throughout these events. Social workers and school counselors are available wherever needed. Security staff are vigilant about school safety. We will provide these resources at a heightened level for as long as necessary. It’s crucial that we support our students and their feelings around what they read in the headlines every day and experience in our community.
I have asked principals to encourage teachers to use these difficult occurrences to help students explore their worldview and what it means to live in a democracy. I would encourage parents and guardians to do the same. We have your children in our care for only a few hours in the day. They trust and rely on you and need to share their concerns and views with you as well.
These events remind us that learning does not stop at the classroom door. We never forget that teaching children is a partnership between their parents and our educators. Thank you for being in this important endeavor with us. Let the principal of your school know if you have any questions or concerns.
Sincerely,
Michael Goar Interim Superintendent Minneapolis Public Schools
1250 West Broadway
Minneapolis, Minnesota 55411-2533
Phone: 612.668.0200 Fax: 612.668.0195
Estimados padres y tutores de los estudiantes de MPS:
Los eventos actuales que han dominado las noticias durante las dos pasadas semanas presentan un desafío único para los maestros, padres y tutores. Desde los ataques terroristas en París, hasta el tiroteo en Minneapolis que está generando protestas y una investigación federal, es difícil comprender estas ocurrencias para cualquier edad. Pero sabemos que entender y sobrellevar este tipo de eventos es especialmente difícil para los niños. Para nuestros estudiantes más pequeños, los sentimientos pueden incluir miedo y tristeza. Para nuestros estudiantes más maduros, estos hechos pueden levantar preguntas sobre responsabilidad cívica y justicia social.
Nuestros profesionales de las aulas han estado prestando atención especial guiando a los estudiantes a través de la turbulencias de estos tiempos. Se están desarrollando discusiones importantes de una manera natural con respecto a estos eventos en todo el distrito. También se han desarrollado conversaciones facilitadas durante los períodos de almuerzo, y los educadores en los salones están utilizando estos eventos como oportunidades para enseñar.
Hemos experimentado dos protestas en nuestras escuelas. En ambos casos, se ofreció a los estudiantes espacio en la escuela para llevar a cabo la articulación
a nivel elevado y durante el tiempo que sea necesario. Es crucial que apoyemos a nuestros tranquila y reflexiva de sus pensamientos y sentimientos. Algunos estudiantes optaron por dejar el recinto escolar. Como ustedes saben, más allá de cierta edad no podemos obligar a estos jóvenes a permanecer en el recinto. Los directores y docentes han trabajado para proteger el derecho a la libertad de expresión, mientras hacen todo lo posible para mantener a los estudiantes en un lugar donde puedan expresarse y mantenerse seguros.
Nuestros equipos de crisis se han mantenido en estado de alerta a lo largo de estos eventos. Trabajadores sociales y consejeros se encuentran disponibles donde sea necesario, y el personal de seguridad se encuentra vigilando la seguridad en la escuela. Ofreceremos estos recursos estudiantes y sus sentimientos acerca de todo lo que leen en los titulaers cada día y de lo que experimentan en nuestra comunidad.
He pedido a los directores que animen a los maestros a utilizar estos hechos difíciles para ayudar a los estudiantes a explorar su visión del mundo y de lo que significa vivir en democracia. Animo a los padres y tutores a hacer lo mismo, ya que tenemos a sus niños a nuestro cuidado durante sólo unas horas durante el día. Ellos confían y dependen de ustedes y necesitan compartir sus inquietudes y opiniones con ustedes también.
Estos hechos nos recuerdan que el aprendizaje no se detiene en la puerta del aula. No debemos nunca olvidar que enseñar a los niños es un trabajo conjunto entre los padres los educadores. Gracias por permanecer con nosotros en este importante esfuerzo. Si tienen alguna pregunta o inquietud, háganselo saber al Director o Directora de su escuela.
Atentamente
Waalidiinta iyo Mas’uuliyiinta qaaaliga ah ee Ardayda MPS ,
Dhacdooyinka cusub ee haysta warbaahinta dhowrkii usbuuc ee la soo dhaafay waxaa jira caqabado gaar ah oo soo wajaha macalimiinta, waalidiinta, mas’uuliyiinta, lagasoobilaabo wareerkii argagixisada ahaa ee Paris, ilaa toogashadii Minneapolis dhexdeeda , taasoo keentay mudaaharaadyo iyo baaritaan dowlada dhexe ah, way adag tahay fahmka waxyaabahan qofkasta da’ kasta oo uu ku jiro. Laakin waan ognahay inay ku adagtahay garashada iyo laqabsiga dhacdooyinkan oo kale gaar ahaan ardayda. Kuwa ugu yar-yar ee ardaydeena, dareemada, waxaa wahelinkara cabsi,murugo, ardayda caqliga leh waaweyn waxay ka soo saaraan su’aalooyin kusaabsan mas’uuliyada madaniga ah iyo cadaalada bulshada.
Xirfadleyaasha Fasalkeena waxay siinayeen feejignaan gaar ah sidii ay u hanuunin lahaayeen ardayda inta ay jiraan wakhtiyadan jahawareerka ah. Waxaa socda wada-hadal muhiim ah loogutalagalay in lagu tixgaliyo dhacdooyinkan dhamaan degmada. Waxaa socday wadahadal labixinayey xiliyada xiisadaha qadada.Macalimiinta ayaa u isticmaalayey dhacdooyinka daqiiqadaha waxbarshashada fasalada .
Waxaan lakulanay labbo dhacdo oo mudaaharaad ah dugsiyadeena dhexdooda. Labaduwba qas ayey ahaayeen, ardayda waxaa lasiiyey meel ay mudaaharadku ku qabsadaan si nabad-galiyo ah kuna soo bandhigaan maskax dhigooda leh,fikaradooda iyo adareemadooda. Aradayda qaar ayaa doortay inay iska baxaan dugsiga. Sida aad la socotaan, waxaa lasoo dhaafay wakhtii da’yarta, kumana qasbi karo ilmahan yaryar inay kujiraan dhismaha .Maamulayaasha iyo macalimiinta ayaa kasoo shaqeeyey xal u helida xuquuda hadalka xorta ah, halka ay sameynayaa waxkasta oo suurogal ah inay ku hayaan aradayda meel ammaan ah oy kumuujin karaan dareenkooda.
Koox-danadad dhibaatada waxay kujireen feejignaan intii lagu jiray dhacdooyinkan . Shaqaalaha bulshada iyo lataliyeyaasha dugsiyadu waa laheli karaa.Shaqaalaha nabadgaliyada ayaa feejigan arimaha kusaabsan ammaanka. Waxaan siinaa kheyraadka heerka kasta oo ugu sareeya ilaa inta ay u baahan yihiin. Waa muhiim taageerida ardaydeena iyo waxa ka agdhaw dareenkooda waxay kaloo ay akhriyaan wararka hore maalin kasta iyo khibrada bulshada.
Waxaan usheegay maamuleyaasha inay dhiiri-galiyaan macalimiinta si ay u isticmaalaana kuwaas oy adag tahay inay isticmaalaan si ay u caawiyaan aradayda sahmiyaan aragtidooda aduunka iyo micnoyaasha ay kadhigan tahay ah in lagu noolaado dimuqraadiyada . Waxaan ku dhiirigalinayaa waalidiinta iyo mas’uuliyiinta inay sameeyaan sidaas oo kale. Waxaan u haynaa ilmahaaga si taxadarkanaga saacdo maalintii. Way idin aaminsan yihiin wayna isku kiin haleeyaan la wadaag waxay u baahan yihiin daneeyntooda iyo aragtiyaha sidaada oo kale.
Dhacdooyinka waxay ina xusuusinaysaa inaysan waxbarashadu waysan istaagi doonin irridaha fasalada. Ma hilmaami doono barida ilaha waa iskaashi kadhaxeeya waalidkooda iyo macalimiintanada. Waad kumahdsan tihiin noqoshada nala dadaalayaasha muhiimka nala ah .ha ogaado maamulaha dugsigaagu haddaad qabto wax su’aalaha ma walaacyo ah.
Si-daacdnimo leh,
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